Przychody Cherry z IV kwartału

Szwedzka marka Cherry AB ogłosiła swój najnowszy raport finansowy, zauważając, że ich przychody wzrosły o 49% w tym okresie.

Zgłoszone kluczowe wskaźniki finansowe:

Skonsolidowane przychody wzrosły o 49% do 351,42 mln USD
Ekologiczny wzrost przychodów 41%
Marża EBITDA 25%

Raport jest mniej oficjalny niż oficjalne sprawozdanie, które jest publikowane w określonych odstępach czasu w ciągu roku. Dyrektor generalny firmy Gunnar Lind mówił o wynikach, zauważając: „Rozwój Cherry w 2018 roku można podsumować jednym słowem: znakomity, w prawie wszystkich pomiarach nasza działalność była zgodna z naszymi oczekiwaniami, finansowo osiągnęliśmy dobry wynik przy całkowitym wzroście 44 procent, a przychody w całym roku sięgają [3,51,42 miliona], a marża EBITDA wynosi 25 procent.”

„Przez znaczną część roku pracowaliśmy nad przygotowaniem do ponownej regulacji szwedzkiego rynku gier, byliśmy zaangażowani bezpośrednio na etapie ankiety przed opracowaniem prawodawstwa i braliśmy udział w kwestiach, w których posiadamy specjalistyczną wiedzę na temat. Jesteśmy zadowoleni z ram, które powinny przyczynić się do wysokiego poziomu channelisation, co jest ważne w perspektywie długoterminowej, ponieważ nasz rynek musi być w stanie rozwijać się w sposób zapewniający wszystkim zainteresowanym bezpieczeństwo, którego potrzebują.”

„Jest rzeczą rozsądną, że firmy zajmujące się grami są opodatkowane i do pewnego stopnia kontrolowane pod względem marketingowym, ale prawodawcy muszą mieć świadomość, że jest to branża, w której klienci są świadomi swoich opcji, a zatem mogą szybko zmienić swoje preferencje. Może skutkować to utratą wpływów z podatków i działaniami zapobiegawczymi związanymi z uzależnieniem od gry, im więcej jest praw i im bardziej szczegółowe przepisy, tym większe jest ryzyko, że firmy znajdą się poza systemem licencyjnym, z efektem, przez który wszyscy tracą.”